KİMLİK KART BASIM & GİRİŞ KİMLİK DOĞRULAMA SİSTEMİ
Personel bilgilerinin takibi, kimlik kartlarını basımı ve giriş güvenlik noktalarında kimlik kartlarının geçerlilik kontrolünü sağlayan internet/ağ tabanlı komple bir sistemdir.
Sistem personel bilgilerini içeren ve baskı alınmasını sağlayan bir internet/ağ tabanlı yazılım, Zebra Kart Baskı yazıcısı ve giriş noktalarında kart kontrolünün yapılmasını sağlayan iPad/Android tabletler üzerinde çalışan mobil uygulamayı içermektedir.
Personel bilgilerini içeren yazılım kuruluşa özel olarak konfigüre edilmekte ve kuruluşun tercih ettiği personel bilgilerini içermektedir.
Kart tasarımları yine kuruluşun talebi doğrultusunda personel tiplerine göre ayrı olarak tasarlanmakta ve programa gömülmektedir. Kart basımları sırasında personel tipine göre otomatik olarak uygun tasarımda kart baskısı yapılmaktadır.
Güvenlik personeli bulunan giriş noktalarında WiFi bağlantılı iPad/Android tablet üzerinde çalışan uygulama ile görevli personel kimlik kartları okutularak kartın doğruluğu ve geçerliliği kontrol edilebilmektedir.
Bu sayede kullanım tarihi geçmiş kimlik kartları tespit edilerek yetkisiz personelin girişi engellenmektedir. Ayrıca okutulan kartın merkezi sistemde kayıtlı fotoğrafı tablet üzerinde gösterilerek sahte veya resmi değiştirilmiş kimlik kartlarıda tespit edilebilmektedir.
Kullanım alanları;
- Alışveriş Merkezleri
- Kampüsler
- Ticaret Merkezleri/Plazalar
- Siteler
- Devlet Daireleri
benzeri yetkili personel girişlerinin doğrulanması gereken alanlarda kapı girişlerindeki güvenlik noktalarıdır.